Kundservice: 0430 - 920 13
Våxtorp Logo

Prislista Skogsplantor

Se vårt fullständiga sortiment samt priser.

Här kan du ladda ner våra prislistor i pdf format.

Prislistan anger bruttopriser, vid större volymer kontakta säljare för offert.

Våra tjänster

NPC verkar i huvudsak som producent och importör av skogsplantor och landskapsväxter. Förutom egen produktion så har vi ett brett leverantörsnät med samarbetspartners i Europa för att komplettera sortimentet med kvalitetsprodukter för skog och mark. Kombinationen av egen produktion och duktiga partners borgar för att du som kund ska få varor av högsta kvalitet i rätt tid.

Varje föryngring startar med ett plantval - Vi levererar robusta barrotsplantor - Tplus plantor - Täckrotsplantor.

Vi ser till att rätt planta hamnar på rätt plats för att uppnå det mest kostnadseffektiva resultatet för dig som kund.

PIM
Plantan i marken

Vi förenklar ditt plantköp genom att erbjuda en totalentreprenad på din föryngring. Låt NPC sköta planteringen och spar tid.

Skogsplantor
Från Våxtorps plantskola kan du beställa fullsortiment av barrplantor & lövplantor

På Skogaby plantskola producerar vi vår egen Tplus planta av i huvudsag gran - Denna planta är speciellt framtagen för tuffare förutsättningar med extra grovlek och förfinat rotsystem.

SORTIMENT
VÅXTORP erbjuder ett brett sortiment av diverse anläggnings & häckväxter. träd så som Avenbok, Thuja, Liguster, Taxus mm.

Genom att hoppa över mellanleden och samarbeta med effektiva producenter kan vi erbjuda konstnadseffektiva lösningar för byggföretag – anläggningsföretag och fastighetsbolag mfl.

Om

Produktion

Jobba hos oss

Köpinformation