Kundservice: 0430 - 920 13
Våxtorp Logo

Reklamation

Om något fel skulle föreligga ber vi dig kontakta oss på kristian@plantcenter.se.
Kunden står själv för returfrakten. För att varan ska kunna reklameras måste originalförpackningen finnas kvar.

Privatpersoner har ångerrätt enligt Distans- och hemförsäljningslagen (SFS 2005:59). Det innebär en rätt att inom 14 dagar från leverans ångra köp av vissa varor. Ångerrätten gäller inte varor som på grund av sin beskaffenhet inte kan återlämnas eller som snabbt kan försämras eller bli för gamla.

Du kan därför inte ångra köp av matvaror. Du har rätt att undersöka varan men den ska vara i så kallat väsentligen oförändrat skick, vilket innebär att varan ska vara i gott skick och att originalemballaget ska finnas kvar.

Kund som vill utöva sin ångerrätt ska kontakta oss kristian@plantcenter.se.

Om

Produktion

Jobba hos oss

Köpinformation